1. Kto może brać udział w kursach?

Kursy są przeznaczone dla fizjoterapeutów, lekarzy, osteopatów, pielęgniarek, położnych, techników masażystów oraz studentów podanych kierunków od 2 roku. Wszystkie informacje dotyczące, kto może wziąć udział w szkoleniu znajdziesz w opisie szkolenia, jeżeli masz wątpliwości czy podane szkolenie jest dla Ciebie napisz kontakt@med-school.pl

2. Czy są wolne miejsca na kursie?

Informacja ta znajduje się przy opisie każdego szkolenia, jeżeli zapisałeś się na wybrane szkolenie, pamiętaj o wpłaceniu zaliczki 300zł w ciągu 3 dni, w przeciwnym razie Twoje zgłoszenie zostanie anulowane.

3. W jaki sposób zapisać się na kurs?

Zapisu na kurs dokonuje się poprzez formularz on-line na stronie internetowej. Przy każdym kursie widnieje przycisk „zapisz się”. W następnym kroku trzeba podać swoje dane (imię, nazwisko, adres email, nr telefonu) i kliknąć przycisk „wyślij”. Pamiętaj, aby po zapisie w ciągu 3 dni wpłacić zaliczkę w wysokości 300zł.

4. Czy można zrezygnować z kursu bez ponoszenia kosztów?

Tak. Rezygnacja ze szkolenia powinna być przesłana adresem mailowym kontakt@med-school.pl maksymalnie 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia, wtedy wpłacona zaliczka lub pełna suma będą podlegać zwrotowi. Niedokonanie wpłaty w terminie (pozostałej sumy pieniędzy) jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia, w takiej sytuacji Firma MedSchool uprawniona będzie do zatrzymania zaliczki, jeżeli konsument nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@med-school.pl.

Możesz wskazać innego uczestnika, który zajmie Twoje miejsce na szkoleniu.

 5. Jak wygląda harmonogram płatności za kurs?

Jeżeli do szkolenia zostało więcej niż 3 tygodnie:

– po zapisaniu się wpłacasz zaliczkę w wysokości 300 zł. Pozostałą kwotę dopłacasz na 3 tygodnie przed szkoleniem.

Jeżeli do szkolenia zostało mniej niż 3 tygodnie:

-po zapisaniu się prosimy o wpłatę pełnej kwoty.

 6. Czy wystawiacie faktury?

Tak, jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę podaj potrzebne dane w formularzu zgłoszeniowym, jeżeli nie podasz potrzebnych danych otrzymasz fakturę imienną.

Wszystkie faktury wysyłane są drogą mailową po zaksięgowaniu wpłaty.